نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شایعات !

شایعات !

یوونتوس در حالی سال 2013 را به پایان می برد که گویا مدیران این تیم بازیکنان زیادی را زیر ِ نظر دارند و البته بازیکنان زیادی هم از یووه مدنظر باشگاه های ایتالیایی و یا حتی خارجی است .

هافبک - مدافع یووه ، مارتین کاسرس که همیشه جز بازیکنان پر تلاش و خوب ِ یوونتوس بوده ، در این روزها شایعاتی را پیرامون خود می بیند و گفته می شود که ناپولی بدنبال او بوده ، البته مدیر برنامه های او رفتن ِ او را منتفی می داند .

" مدیران ناپولی درخواست به خدمت گرفتن مارتین را داشتند اما او عاشق یوونتوس و زندگی در تورین است . ما انتظار داریم او بیشتر بازی کند اما تیم یووه پر شده از بازیکنانی با بالاترین سطح . همینطور تیم رُم هم شرایط مارتین را زیر نظر دارد "

بازیکن دیگر پائولو دچلیه است که اینگونه که دیده می شود او هم این روزها مشتری های زیادی در ایتالیا دارد !

در همین ارتباط و به نقل از گاتزا دلا اسپورت مسئولان تیم اینتر به شدت پائولو دچلیه را تحت نظر دارند ، کسی که احتمالا یوونتوس را ترک خواهد کرد . ماتزاری به دنبال یک بازیکن چپ پاست و اسم دچلیه در صدر فهرست او قرار دارد .
باید دید که آیا باشگاه یوونتوس حاضر به واگذاری این بازیکن به رقیب سنتی خود می شود یا خیر .

و آخرین شایعه امروز یوونتوس در نقل و انتقالات که شاید مهم ترین آن هم باشد به ناینگولان ، بازیکن تیم ِ کالیاری بر می گردد ، بازیکنی که مسئولین کالیاری آن را در لیست فروش قرار داده اند .

بر طبق آخرین شایعات یوونتوس بار دیگر به رقابت بر سر جذب ناینگولان برگشته است . گفته می شود که پیشنهاد یووه 8 میلیون برای نیمی از مالکیت ناینگولان و همینطور انتقال قرضی پادویین و پلوزو به کالیاری است .

در پایان گفتـنی است که ، توتو اسپورت مدعی شده است از بین سباستین جووینکو ، میرکو ووچینیچ و فابیو کوالیارلا یک نفر در مهلت ترانسفر ژانویه به فروش خواهد رسید .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: